Gås & Anka

Idag åkte jag hem till föräldrarna för att umgås med dom & bröderna samt hjälpa till med smågrejjer. Det blev kaffedrickande, ändlöst babbel, hoppackning av porslin samt lite dataspelande med äldsta brodern. Tanken var även att gå på bio på kvällen vilket inte blev av, så om det hinns ska vi ta det tidigt imorn eftermiddag istället.

Mamma bjöd på hasselbackspotatis med gås och anka (!?) haha. Måste säga att de enda fåglarna som verkligen faller mig i smaken är kyckling och kalkon, mörkt kött är inte min grej helt enkelt. Men med tanke på att min mamma säkert skulle kunna få en skosula att smaka himmelskt så lyckades hon självfallet även laga till dessa mörk-köttade fåglar på ett vis som föll mig i smaken.

Nu är mitt nya skrivbord & soffbord på plats också! Ska röja upp och ställa alla småsaker på sin rätta plats om nån dag, sen slänger jag upp bilder på hur snyggt det blev ;)

Ps. Hade ingen ork att styla håret idag, så jag lät mina naturliga lockar pryda huvudet istället. Kände mig skitsöt ända tills pappa började skratta och sa "Nämen Debbie! har du gått och skaffat dig klimakterie-krull?!"


Tydligen var det en frisyr medelålderskvinnor skaffade sig för att känna sig unga & hippa igen när pappa var i tjugoårsåldern.......

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Har du såna naturliga lockar? Det är ju jättesnyggt! Vad gulligt!



God morgon! :D

Postat av: Anonym

Nä va elak din pappa va då! Du e ju skitsöt med dina jävla självlockar - dela med dig för heeelvette! (K)(K) //L

2009-11-15 @ 11:33:29
Postat av: Lindah

Jag trodde faktiskt att det var som du HADE stylat dig själv! :P

2009-11-18 @ 15:05:11
URL: http://annelindah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback