Oh My lord

Okej.. de där kärleksdrömmarna jag skrev om för några dar sedan kan slänga sig i väggen.... (Obs! Alla nämnda killar i den här drömmen har fått fingerade namn eftersom jag faktiskt känner/kände dom i verkligheten...... oh my god...)

Jag drömde att jag var tillsammans med Peter. Vi var väldigt kära, hade ett hus tillsammans på en liten gata och hade fått våra "lyckliga i alla sina dagar". Jag går rakt över gatan till vår granne Lars som står och meckar med sin bil. Han tittar upp och ler, och berättar sedan att han nu tänkt över saken och att jag ska få hans spermier så jag kan inseminera mig. Vi står och pratar och skrattar åt den lyckliga nyheten en stund, sedan får jag syn på hans kusin Damien som står några meter bort. Jag smyger genast dit och börjar kyssa och krama honom, för vi hade en hemlig kärleksaffär.

Senare åker vi till skolan (tydligen gick vi i högstadiet... trots att vi alla bodde i hus och var tydligt vuxna utseendemässigt). Där får jag syn på stackars Tony som springer runt och delar ut inbjudningar till en fest han ska ha. Alla skrattar och retas med honom, och meddelar att de absolut inte tänker komma. Jag tycker synd om honom och börjar umgås lite med honom för att han inte ska vara så ensam.

Helt plötsligt snabbspolas drömmen framåt flera år. Det är min födelsedag och jag har 2 stycken barn med Peter, fast Lars är den biologiska pappan. Det är två fantastiskt söta mörkhåriga pojkar. Min mamma svänger förbi och ger mig en present medan mina två barn hoppar upp och ner och frågar vad det är jag har fått.


..... ???!???!?!?!?!?!?!

Jag vill inte ens FUNDERA ÖVER vad mitt undermedvetna bearbetade inatt! Jag vet inte ens om jag vågar gå och lägga mig igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback