Sektläger, kärlek och utomjordingar

Jag drömde...

Det börjar med att jag har blivit kär i en kille (en ej existerande kille dock..), och bara säger fel saker hela tiden. Det slutar med att jag försäger mig angående mina känslor, varpå han lägger benen på ryggen (att bli avvisad gör ont även i drömmar måste jag erkänna).

Senare beger jag mig till någon form av hyperkristet-sekt-läger och allting är väldigt rörigt och invecklat. Jag försöker få vänner, men lyckas bara få ovänner av någon anledning, och jag är så förvirrad att jag glömmer saker. Vi skulle t.ex. på cykelutflykt och jag hade glömt min cykel.
Sen dyker killen jag är kär i upp. Jag ber honom att gå eftersom han visat ganska tydligt att han inte känner något för mig, varpå han bara stirrar intensivt på mig och sedan kysser mig (seriöst, romantisk musik, rosenrött skimmer, fågelsång. Vilket moment det var!)

Efter en liten stunds mys så viskar han att han ska få ut mig (tydligen var jag som en fånge på det där lägret). Han sticker iväg, och när han kommer tillbaka är han plötsligt en väldigt ond vampyr (?!). Vi smyger i natten, kastar en skottkärra med räkor och fiskbete på de andra lägerdeltagarna, och han jäklas med en blondin och en brunett som försökte hindra oss från att gå.

När vi äntligen kommit ut ur lägret tar han med mig hem, och då visar det sig att han är skaparen till The Borg (för de som inte sett Star Trek serierna... The Borg är den mest onda rasen i universum. Totalt kallblodiga och utan känslor, hälften biologiska och hälften maskiner) och hans egna skapelser vänder sig mot honom och dödar honom.

Sen vaknade jag.


Ikväll ska vi bege oss hem till Franks kompis Anna på middag. Ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hahaha! Värsta drömmen och så VIPS! hoppar du ut i verkligheten i sista meningen. Ha trevligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback