Take my breath away...

Jag har huvudvärk, antagligen på grund av den helt vansinniga dygnsrytmen (eller snarare avsaknad utav) jag haft i över en vecka nu.

Jag börjar seriöst ledsna på att bara sitta här i lilla Jönköping där inget händer och jag knappt känner någon längre. Men jag vet heller inte riktigt vart jag skulle kunna ta vägen, för alla har så fullt upp med sina liv. Jag vill bara bort härifrån för en stund och leva lite...

Utöver det kikar jag på postorder kläder, vore himla kul att inhandla lite nytt nu, men å andra sidan närmar sig julen och jag bör hålla hårt i plånboken tills jag inhandlat alla julklappar... och jag har inte en susning om vad jag ska köpa till någon alls i år. Jädrars.

Nåja.

Avslutar med att slänga upp en bild av hur läskig tatueringen såg ut dagen efter jag gjorde den. Buktade ut och var allmänt ugly. Tack och lov så börjar den se mer normal ut nu (de lila blåmärkena under skuggorna har börjat försvinna bl.a), längtar tills det gått en månad så jag får se ungefär hur den blitt :)



Watching I keep waiting still anticipating love
Never hesitating to become the fated ones
Turning and returning to some secret place to hide
Watching in slow motion as you turn to me and say

Take my breath away

Through the hourglass I saw you, in time you slipped away
When the mirror crashed I called you, and turned to hear you say
If only for today I am unafraid

Take my breath away
Take my breath away

Kommentarer
Postat av: Em

Life sucks! Vi behöver lite action och röra tror jag.. En man kanske? Sen EFTERÅT så uppskattar vi singellivets lugna vrå igen! ;D



God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback