Den lilla röda

Jag har aldrig haft "den lilla svarta" men som 15åring köpte jag "den lilla röda". Hann använda klänningen en enda gång innan jag växte ur den, och sedan dess har den hängt i min garderob, och jag trodde att jag aldrig mer skulle ta av den från galgen.

Av ren impuls beslöt jag mig inatt för att se om jag kunde få ner den över bysten iaf...

Alltså. Den sitter OTROLIGT trångt och obekvämt (icke-stretchtyg), noll plats för brösten, och den sitter inte jättesnyggt heller... MEN JAG FÅR PÅ MIG DEN! Kanske sitter den tillochmed snyggt lagom till nästa sommar? Jisses. Jag hoppas.

Med det sagt. Nu lägger jag mig. DUNDERGÄSP!

Ps. Hatten har jag på mig för att den är COOL. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Grattis! Det är alltid roligt när man blir positivt överraskad, på bilden ser klänningen ut till att sitta fint, men bilder ljuger ibland..



Sv: Jag drack nog lite för lite vin för att DET skulle hjälpa, men jag känner mig rätt kry nu ändå. Det är skönt! (Vågade inte ta mer vin ifall det skulle få motsatt effekt.. :D)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback