En fredag fylld med solsken

Jahapp! Då var det fredag igen. Läskigt hur veckorna bara susar förbi i ilfart när man inte gör något annat än drar runt fötterna här hemma... Idag ska jag iaf bege mig hem till föräldrarna och städa lite. Känner att jag behöver skaka fläsket till musik medan jag använder dammsugarslangen som mick ;)

Försöker planera in lite saker framöver också... Det blir iaf en tripp till Örebro den 31 okt för att hjälpa äldsta systern flytta, sen stannar jag där ungefär en vecka för att umgås med bröderna (och kanske städa hemma hos dom också? JA jag är familjens egna lilla husa). Sen hoppas jag kunna åka till stockholm om några veckor, och nån gång i november kanske jag får en chans att träffa Linda :) Var sååå längesen nu!

Så det är ungefär hur spännande mitt liv är just nu.

Ps. Jag skulle bli mördad av vem som helst nu. Går runt och sjunger Tom Jones - What's New Pussycat heeeeeeeeeeela tiden. hoho.


Pps. Min nya grej: Dra på en mössa och hinka kaffe för att hålla värmen.


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det är rätt mysigt att ha mössa på sig inomhus och sen blir man rätt varm och kan ha mindre kläder på sig annars. Kanske om jag har en pälsmössa så kan jag gå runt alldeles näck? ;D

Postat av: Alexandra

Vilken söt mössa :)

2009-10-09 @ 15:42:47
URL: http://aleksandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback