"Jomen du är ganska skum så det passar ju"

HAHA! Folk har kallat mig många saker: uppfriskande, konstig, glad, pratsam, udda, jobbig.. men SKUM har ingen kallat mig förrän idag!

Fikade som sagt med en gammal klasskamrat (insåg att jag faktiskt inte träffat henne på 10 hela år!), och vid ett tillfälle så sa hon att jag skulle passa som författare eftersom jag alltid varit så skum. haha! Var i vilket fall väldigt trevligt, och jättekul att få höra vad som hänt henne under de senaste tio åren.

Känns dock alltid trist när jag ska berätta vad som hänt mig de senaste tio åren.... Har inte direkt varit några solskensår... Men härifrån kan det bara bli ljusare! Ser verkligen fram emot när jag kan berätta om massa glada händelser i mitt liv.

För det känns lite som att jag skrämmer bort folk när jag berättar om mig själv... Haha. Dark and twisted, det var verkligen hurdan jag var. Hoppas bara folk ser att jag inte är sån längre.




Utöver det har jag rusat runt över stan idag i små ärenden... Skrev ju för ett tag sen "ut med det gamla och in med det nya" gällande minnen etc i mitt liv, och idag tog jag det ett litet steg längre. Förhoppningsvis får jag några hundralappar imorn, och sen får jag ytterligare några på söndag, så nästa vecka kanske jag kan sätta min lilla plan i verket...

Därefter är det dags att spara ihop till skrivbordet. Men just nu får det vara prio 2 helt enkelt.

Suck. JAG HAR LÅNGTRÅKIGT! Är dock inte rastlös, känns bara som att allt är för tråkigt. Ska nog ta och läsa något som får mig att skratta en stund... ÅH! JAG SKA KOKA KAFFE OCKSÅ! Jag har upptäckt att jag får en "mys"-känsla av att dricka kaffe! Ja, det ska jag definitivt göra. kaffe + skratt sen är jag nog i form igen!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

I mitt morgoninlägg i morgon kommer jag med ett mycket bra argument för att dricka kaffe! :D

Är du skum? Det har jag inte märkt!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback