Love yourself

Happhapp. Höll på att vrida dygnet rätt, och det gick sååå bra ända tills idag. Suck. Nåja, det är bara att försöka igen!

Sitter här och huttrar för jag fryser så, och kom på att jag nog ska ta en skållhet dush, och insåg att jag kan ju lika gärna passa på att köra lite hemmaspa då också? Yeha. Det kör vi på!



- - - 2h senare - - - - - - - - - - - - - - - -

YAY! Nu känner jag mig lika ljuvlig som en nyponros! Har tagit en skållhet dush, fotbad med oljor, rakning, ansiktsmask med hallonsmak (-doft?)... hög mysfaktor! Och nu sitter jag här i stora varma gosiga myskläder med tjocka sockor! Inget huttrande här inte!


Ps. Det är ganska bra att jag envisas med gympadojjor och liknande skor som min lilla mor hatar, för rätt som det är erbjuder hon sig att köpa skor åt mig, med enda kravet att de ska se ladylike ut. Hoho. Tack lilla mamma!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Låter välgörande! :D

Postat av: Egoinas mamma

Sv: Ja, fortfarande sjuk. Mest illamående och urlakad, nån gång går det väl över.. :)



Sov gott! (Lägg dig i TID!! :D)

2009-10-13 @ 22:26:39
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback