Något saknas

Just nu är jag ganska nöjd med livet. SÅ MYCKET har blivit bättre, och just nu känns det som ett behagligt lugn. Men jag kan inte hjälpa att känna att något saknas. Och det är inte något jag förlorat, utan snarare något jag aldrig haft...

Hursomhelst. Den här dagen har varit seg, och jag har varit seg. Jag behöver nämligen städa, men har NOLL lust. Men jag MÅSTE... för det finns en chans att en hantverkare hinner titta förbi imorn för att byta ut min badrumsdörr, och jag släpper inte in människor ifall jag inte får städa först. Så det är väl bara att slå på musik på högsta volym å städa tills jag stupar.

SÅHÄR gärna känner jag för att städa...

(Obs! lägg märke till det inte alls så stora diskberget i köket bakom mig)


När vi ändå är inne på bilder så slänger jag upp en Dagens Outfit höhö.

(Vaddå stökigt bakom mig? Ordningsamt kaos kallas det!)


Och tillsist en egobild. Bara för att.



Nej städa vare! CIAO!


- - 10min senare - - - - - -
AAAAAAAAAAAH!!!! Nejnejnejnejnej!
Min pappa är påväg hit för att mäta badrumsdörren! NEEEEEJ!!! Jag skäms ihjäl! Det finns inget värre än när folk kliver in hit och ser ut att drabbas av en hjärtinfarkt!

Tji får jag för att vara en latmask som aldrig städar... Vilket är ironiskt med tanke på att jag städar åt alla andra. HAHA. "Familjens egna lilla husa" eller hur vare nu...

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Du klär verkligen i kort hår och fin är du! Det ser ut som Egoinas rum bakom dig.., eller nej, det är värre hos henne! :D



Du kanske saknar en hantverkade i ditt liv? I så fall är det ju på gång! ;D

Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Sv: Hej! Min "blok" är typ 1/3 - 2/3 av mina blogginlägg och enbart dem. Jag ville ha för min egen skull dem samlade när jag kanske någon dag inte har bloggen kvar, så kan jag ändå se tillbaka och läsa det jag har gjort. Men jag har även märkt vilken utveckling jag har gjort i mitt skrivande, vissa av texterna är skrivna för ett år sen och vilken skillnad det är..!



Städa. Hm, det borde jag göra men jag är ju sjuk.. hehe så jag har det som ursäkt. (Samt håller tummarna för att ingen klampar in på oväntat besök!)

2009-10-16 @ 13:28:45
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback