Stillhet & funderingar

Hm. Verkar ha en "down" period i bloggandet. Beror delvis på att jag letar igenom gamla bokidéer och försöker klura ut om jag kan använda något utav materialet till min aktuella bok, men beror också på att jag funderar mycket över livet.

På ett sätt är det trist när inget händer, men på ett annat sätt är det skönt. Det ger mig tid att tänka och överväga saker. En av sakerna jag funderar mest över nu för tiden är om det är värt att skriva i sten att jag vill bo kvar i en stad där så gott som inga vänner finns kvar, utan bara min familj? Kanske borde jag överväga att flytta... nån gång?

Det känns lite som att jag befinner mig på ett spökskepp och alla andra stuckit med livbåtarna. Fast iof... om jag kikar in i hörnen kan jag säkert hitta några medpassagerare. Men jädrans vad svårt det är att hitta nya vänner? Det var mycket enklare när man var yngre.

Ps. Min dygnsrytm är värre än någonsin. Har försökt i flera veckor att vrida dygnet rätt men misslyckas ständigt. Undrar om något stör mitt undermedvetna? Vad kan det vara? ETT MYSTERIUM! Jag tar på mig detektivhatten och börjar leta ledtrådar...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: tack för alla tips! :) blir jätte glad verkligen.

Postat av: Egoinas mamma

HAHAHA! Vilken fin bild!

Håller med dig om att det är svårt att hitta nya vänner, värre ju äldre man blir.

2009-10-06 @ 17:35:54
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback