1 ful snubbe, 1 krogägare & några delfiner

Inatt drömde jag något lustigt.

Jag är tillsammans med ett helt gäng andra människor i en liten by av något slag. Tätbebyggd i sent 1800tals stil, tunnor på gatorna, hästar med vagn och små stånd med säljare.

Jag & mina vänner går på en delfinshow (miljön är uppenbarligen blandad mellan modernt och gammaldags?), och en av vännernas vänner dyker upp. En helt otroligt ful kille. Men han är trevlig, pratar, kramas och alla tycker om honom. Ju mer jag umgås med honom ju mer inser jag att han är både charmig och smått attraktiv pga sitt inre och trots sitt yttre.

Senare i drömmen råkar jag på en hårig robust karl som tar tag i mig, pekar mot en gränd och viskar "där inne, en krog vid namn 'Guld Grisen'. Se till att nämna den krogen när Dom kommer!"

Helt plötsligt börjar en sheriff med sina undersåtar att jaga mig. Jag springer in i gränden och hittar krogen och rusar in dit. Väl inne så ser jag att krogägaren barrikerat alla öppningar och har tunnor fyllda med krut, lådor fyllda med sprit och knark och gevär i mängder. Han skriker åt mig att ta ett gevär och göra mig redo att försvara varorna. Han börjar skjuta mot sheriffen och jag smiter ut en bakväg.

Helt plötsligt har jag hamnat vid delfinpoolen och trillar i bland alla delfinerna. Då dyker den fula killen upp och hjälper mig upp ur vattnet. Sen går vi hem till en av våra vänner och spelar tvspel och dricker öl.


Hoho. Vem behöver se på film när man har ett undermedvetet likt mitt?

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men är du egentligen utvilad när du vaknar? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback