A tortured artist

När jag var 14 så hade jag en bild i huvudet av hur en författare skulle se ut o bete sig:

Helst med glasögon, sittandes i ett dåligt upplyst rum framför en skrivmaskin med en ciggarett i mungipan. "A tortured artist" med kass ekonomi och med ett så komplext psyke att han hela tiden blev missförstådd.

[  ] Glasögon
[X] Svagt belyst rum
[/ ] Skrivmaskin (databurk)
[X] Cigg (dock inte inomhus)
[X] Kass ekonomi
[X] Komplext psyke (minst sagt..)















Mitt 14åriga jag hade varit stolt :P

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det går inte att kommentera under inlägget ovanför, upplevde samma sak precis i en annan blogg.



Jag är sååååååååååååå nyfiken på vad du skriver! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback