"Elefantbulan"

Idag (läs: ikväll) frågade min syster Anita om jag ville följa med henne och småkillarna på cirkus. Självfallet skulle jag det! Minns inte ens sist jag var på cirkus!

På bussen ut till henne så fick jag syn på en extremt snygg kille i 22-26 års åldern. Pösiga jeans, svart hår (i hästsvans), glimten i ögat, charmigt leende snyggt trimmat skägg (JA, jag gillar killar med skägg). Det ENDA negativa var att han hade töjt öronen.

Jag går hem till syster och äter o berättar för henne om denna gudagåva jag sett på bussen, o vad synd det var att han hade töjt öronen. Sedan beger vi oss till cirkusen. Vissa nummer sög, andra var jättebra. Jag HATADE clownen. Han var inte ett DUGG rolig, enbart jobbig.

Och sen kommer akrobaterna in på scen och börjar klättra, hoppa och allt de gör, och då SÅG jag! Jag knuffar till Anita och pekar på en av akrobaterna

Anita: "Aha, han har töjt öronen som killen du såg på bussen?"

Jag: "Det där ÄR killen från bussen!"

Varpå hon börjar garva hysteriskt
Anita: "Det här är det bästa hittils ikväll!"

Jag: "Vaddå? Varför skrattar du? Han är ju SNYGG!"

Anita: "Du har en crush på Elefantbulan!!"

Jag: "Va?"

Och så tittar jag närmre på honom (var ju inte svårt, han hade ju på sig trikåer), å TRO FAN att hon har rätt!
Jag: "HAN HADE PÖSIGA BYXOR PÅ BUSSEN! JAG SÅG INTE BULAN FÖRRÄNS DU SA NÅT!"

Anita: "haha visst visst Debbie... Det här ska jag berätta för ALLA! Hur min lillasyster blev kär i Elefantbulan"

Jag: *surt mummel*


Men i ärlighetens namn... HUBBA HUBBA HUBBA!
(Hittade en bild... men han har varken skägg eller töjningar
på den här bilden så jag är osäker på vilken av killarna det är...
Jag gissar på mittersta!)

Sen sjöng jag hela vägen hem:


The way I feel inside is just so hard to understand
You feed my appetite in ways I can't explain

I'll eat you up - yum yum yum yuum
I'll eat you up - yum yum yum yuum
I'll eat you up - So yum yum
Can't get enough - Woah oh oh

If you move any closer boy there is no guarantee
What I will do to you I fear it and it's scaring me
Like I've become some kind of demon in the night
You look so tasty I could eat you up alive

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHA! Jag tror du anade det genom byxorna ändå!! Men du? Kanske han har töjt där också? (Men det kan man väl inte! ;D)

Postat av: Lindah

Att han kallas för elefantbulan, är det nåt dåligt eller? :P



Vilken låt kommer den texten ifrån, som du sjöng på?

2009-09-09 @ 23:52:36
URL: http://annelindah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback