En stjärna har gått bort

Jag stiger upp, går in på aftonbladet och får syn på artikeln Patrick Swayze död inatt, och det sticker till lite i hjärtat. Jag minns fortfarande hur jag som ung tonåring näst intill blev tvingad att se Dirty Dancing som visade sig vara en så underbar film att jag såg den om och om igen, jag blev totalt förtrollad av Swayze magin likt så många andra... Och för att inte tala om hans helt underbara roll i Ghost.


Men han var ju sjuk, så det var väl inte oväntat. Jag beundrade hur han kämpade och vägrade ge upp.

Det känns lite som att min egen Michael Jackson dog inatt... (för mig var Swayze betydligt större och mer beundransvärd än Jackson)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Han verkade vara en fin människa. Synd! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback