Förmiddags-shopping

Jahapp. Blev väckt av syster imorse, hon ville ut och shoppa. Och jag är väl inte den som tackar nej till att träffa syster och systerdotter Skruttfia!

Det blev en mössa och en vinterjacka, så nu är jag redo för kylan!




Hoho jädrar vad tjock jag ser ut i jackan! Men jag älskar den ändå.
Första vita jackan jag ägt, NÅGONSIN.

Ps. Ska iväg till min doktor om några timmar för att byta ut p-staven. Avskyr att ha stygn... men det är jädrigt coolt när hon tar ut den. Kroppen "kapslar in" p-staven för att "skydda sig själv" tydligen. Sist fick hon slita, dra å klippa som en tok för att få loss den. HAHA. Jag ÄR helt sjuk i huvet.

Kommentarer
Postat av: Louise

Heeeeeeeeejhoooooooo! Jag har inte tittat in på evigheter (så har med andra ord läst hur mkt som helst nu) haft svårt för internetanvändning i turkiet men shit! Det syns att du förlorat i vikt. Du är precis lika söt som vanligt men det syns en förändring :) Pus o kram

Postat av: ottilia

Men gud vilken skildnad!Gillar din stil,starkt!!!=)

Såååå fin du e.PUSS

2009-09-27 @ 16:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback