HAR NÅN ETT RIVJÄRN TACK?!

Okej.. jag har INGET minne av att mina tidigare p-stavar KLIAT såhär?! De första två dagarna var hela armen svullen och öm (är svullen som ett as fortfarande..), och nu KLIAR DET HELA TIDEN!!!! Jag blir GAAAAALEN!!! Och när jag väl kliar gör det asont.

Dumma sketna fula p-stav. Hoppas skiten läker snabbt. Dels för att det ser ut som att jag blivit misshandlad, och dels SÅ DET SLUTAR KLIA NÅGON GÅNG!!! Nåja.. Vad utstår man inte när man hittat det bästa preventivmedlet för en själv?

*KLIA KLIA KLIA KLIA KLIA KLIA KLIA KLIA KLIA KLIA KLIA KLIA*

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Aj så! Men är det normalt? Låter konstigt, men jag har ingen erfarenhet av p-stav.

Postat av: Syster L

Har inte heller nån erfarenhet av just det, men har varit allergisk mot andra läkemedel o det låter o ser ut som du kan vara det! Du kan ha fått en annan sort el de kan ha gjort om nåt med den. Sök för det. Det finns piller motklåda! Du kan oxå prova kortisonsalva. Men sök!

2009-09-28 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback