Home sweet home

Jahapp, då var man hemma igen. Känns som om jag bara gjorde ett stormbesök och sen försvann i en väldig fart ifrån Örebro, men det var trevligt!

Enda minuset med helgen var att Charlie gömde sig bakom systers torkskåp i fredags kväll, och vi fick inte ut henne, så jag fick lämna henne över natten... Och eftersom hon inte rörde sig när jag stack in en pinne och petade på henne var jag ganska spiksäker på att hon fastnat och kvävts till döds... Men det hade hon ju inte som tur är.

Så nu ligger hon här bredvid och sussar, har bara kelat och sovit ända sedan vi kom hem, hon bryr sig inte ens om att lukta på skinkan jag gett henne. Stackarn. Hon ska bli mer sönderälskad än någonsin de närmsta dagarna!

Men nu ska jag göra ett försök att somna om!
PUSS

(Två gamla bilder)


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

riktigt fin header måste jag säga :)

Postat av: Linda

Gillar din header!

2009-09-21 @ 04:51:23
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Å vad gosigt! Pussa lite extra på henne från mig! :D

2009-09-21 @ 17:35:10
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback