Kapitel 4 - check!

Woohooo! Jag är klar med hela kapitel fyra nu! Jag känner mig sååå glad! Av någon anledning hade jag fått för mig att just det här kapitlet skulle bli knepigt, men det var inte så farligt. 24 sidor och jag är nöjd med allt i kapitlet.

Den intressanta avstickaren jag gjorde ikväll var att skriva minneslappar ang. ett visst scenario. En tragisk händelse mellan två personer som beskrivs ur den enas perspektiv i detta kapitel, men som några böcker senare ska beskrivas ur den andres perspektiv.
Det var knepigt men kul.


Och det lustiga är att jag känner mig så full av energi och skrivlust så jag tror faktiskt jag ska fortsätta skriva ett tag till nu, trots att jag verkligen borde sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback