Kära blogg

Jahapp, kvällen med föräldrarna var väldigt trevlig, och min lägenhet fick komplimanger tills den rodnade ;) Synd att min digitalkamera är död... annars hade jag tagit bilder. Blir till att leta efter en ny till vettigt pris, eller också hoppas på en i julklapp.

Fast allra helst skulle jag på något sätt vilja få råd med en egen tvättmaskin och liten bänkdiskmaskin. Jag HATAR att använda en gemensam tvättstuga, och det tar evigheter att diska för mig. Jag är verkligen en bekvämlighetsmänniska...

Nåja. Nu på fredag åker jag till örebro för att umgås med syskon och bo hos mina bröder. Ska bli trevligt. Får se till att ta med mig allt mitt bokmaterial så jag kan passa på att skriva lite när jag har dygnet-runt-tillgång till mina bollplank! :)



Och på tisdag ska jag till Virpi och klippa mig, mamma klipper sig jämt där och hon ser så fin ut i håret att nu ska jag minsann också snygga till mig! Åh jag längtar. Hade helst velat klippa mig innan helgen, men det fanns ingen ledig tid i hennes schema. Ah well.

Och dagens ilandsproblem är överfyllda garderober. Faktum är att jag knappt vågar öppna dom eftersom det rasar ut kläder om jag gör det... (skäms). Men för en gångs skull kan jag äntligen börja slänga alla för stora kläder, och DET ska bli ett sant nöje!

Ps. Hösten är här och jag börjar känna suget efter alla tv-serier som börjar sändas snart! Mest längtar jag efter Private Practica pga den extremt nervpirrande cliff-hangern  i säsongsavslutningen. Och sen vill jag ha freeedag så jag äntligen får se nästa avsnitt av Vampire Diaries. Oh jisses, det märks att jag inte har något liv just nu hoho!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Vilken kanal var det Vampire Diaries gick på?

Postat av: Egoinas mamma

Ta till vara några plagg som minne! Även om du nu kanske vill bli av med allt, så är det kanske roligt att ha on några år?

2009-09-17 @ 16:27:01
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback