Moviemaker & Kapitel 4

Nu har jag börjat knåpa ihop det fjärde kapitlet, har mycket som ska få plats så jag misstänker att det blir ett extra långt kapitel. Känns kul dock, för nu får jag börja beta av lite gamla stycken jag skrev ner för flera månader sedan. Allt måste ju omformas och rättas, men det känns kul ändå.

Såhär snygg kan jag vara bara jag anstränger mig!

Utöver det har jag suttit hela kvällen och lekt i windows moviemaker. Det är ju sanslöst hur beroendeframkallande det programmet är. Jag har nämligen fört en vikt-dagbok med hjälp av min webcamera sedan nyåret (orkar inte skriva om vikten i bloggen, det skulle bli alldeles för gnälligt) och jag kände att jag ville försöka pussla ihop de första sex månaderna till en enda film.

Men nu är jag dundertrött -Thank you Lord! Dygnet är totalsabbat så det är SKÖNT att jag blir trött innan det hunnit bli dagsljus! Så nu ska jag nanna!


Ps. I måndags firade jag tre månader som godis-läsk-kakor-choklad-o-chips-fri!
(måste hitta ett samlingsord för allt det där...)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Känns det bra att leva utan allt det onödiga, men goda?

Postat av: F

Du är så jävla grym bruden!

2009-09-05 @ 15:29:04
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback