Tidig Julklapp

Jag tycker att jag har väldigt givmilda och praktiska föräldrar. Istället för att försöka få det jämnt på kronan när det kommer till presenter till oss barn så försöker de alltid ge oss saker vi verkligen vill ha eller är i behov av. Och ifall de vet att man är i behov av något NU så kan de tillochmed ge en klappen flera månader för tidigt. En gång fick min bror en soffa (som tidig julklapp) i april eller nåt! Hoho.

Så... när de fick höra att min kamera dött av okänd anledning berättade dom att jag skulle få en ny digitalkamera av dom i förtidig julklapp. JAG BLEV SKITGLAD! De flesta får väl abstinens ifall mobilen dör, eller ifall de inte kan logga in på msn, men JAG får abstinens ifall jag inte har en kamera. Inte för att jag tar så himla mycket kort, men när det väl dyker upp något jag verkligen vill föreviga så får jag panik ifall jag inte har en kamera.


Ps. Jag är dödligt sugen på pasta & broccoli gratäng. Men det känns lite sent att göra något sånt nu... Snyft.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vad fin, rent av vacker du är! Men jag blir frustrerad, jag tycker du liknar någon engelsk/amereikansk skådespelerska, men kommer inte på vem! Har du hört det förr?

Postat av: Egoinas mamma

Sv: Jag lovar att berätta om jag kommer på det. Det är bilden längst till höger som jag mest tänker på.. :)

2009-09-26 @ 20:47:47
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Jag tillät mig att svara under samma inlägg. :D

2009-09-27 @ 13:54:16
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Jag vill uppriktigt höra andras åsikter, så jag uppskattar att du är engagerad, jag blir det själv. Va aldrig rädd för att jag tar illa upp. Tycker man lika kan det vara trevligt, tycker man olika så är det utvecklande.



Har svarat igen under inlägget. :D

2009-09-27 @ 14:15:45
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback