Vilda diskussioner

Den här dagen har börjat ganska bra. Har dock inte ätit något än.. så det blir nog att ta en lingongrova med keso strax.

Egoinas mamma drog igång en väldigt intressant diskussion idag (ska männen ha något att säga till om angående graviditet/abort), och jag skriver så fingrarna blöder i hennes kommentarfält.

Ska inte börja rabbla om samma sak här, dock kom jag att tänka på ett annat relaterat ämne... Jag hade faktiskt tänkt skriva ett långt inlägg om hur kvinnor vrålar "förtryck", när det känns som att väldigt många män idag borde vråla samma sak...

Men av tidigare erfarenheter så vet jag att det blir ramaskri från honorna i min  närhet när jag uttrycker mina åsikter högt, så jag håller nog tyst.



Jahaa... vad ska man göra nudå? Jag är sugen på en kopp kaffe och en film, men jag har inget att titta på.

Kommentarer
Postat av: Amelia

riktigt cool bloggdesign ! (:

Postat av: Egoinas mamma

Äh, du kan kommentera i det inlägget jag har lagt ut nu? HAHAHA! Jag ÄLSKAR att du är engagerad!



Sen ett litet tips, men du vet kanske redan.. När du länkar till mig kommer du upp i min Knuff-ruta på vänster sida i min blogg. Det är ett sätt att synas lite mer för andra bloggare, dessutom gillar JAG rutan för då ser jag vem som länkar till mig. Men det betingar att du har registrerat din blogg hos Knuff. Det kan man göra om man klickar i rutan där det står "ge min blogg en Knuff". I fall du inte vet, menar jag. :D (Om du gör det nu så dyker du upp där inom ett halvt dygn eller så)

2009-09-27 @ 14:54:08
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Jag bloggar också för min egen skull, men jag vill ha så många debattanter (säger man så?) som möjligt för att tillfredställa mina behov! ;D

2009-09-27 @ 16:40:57
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Roligt att jag inte bara trissar igång dig, men också kan roa! :D



Det har kommit en kommentar riktad till dig under ena inlägget i dag. Ville bara informera så du vet.. och har möjligheten att bemöta om du vill det.

2009-09-27 @ 17:57:54
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Det var så lite så.. :D Jag har även gjort henne uppmärksam på att jag gjorde dig uppmärksam, så möjligen kommer det respons från henne igen. Men du håller kanske ett öga på det själv? Känner mig lite dum om jag springer in till er så där..



Ha en underbar kväll! Gillar dig! :D

2009-09-27 @ 18:28:46
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback