ägg-äggigare-påsk

Påsken fick ett fint avslut! Päronen och jag åkte hem till systra mi Anita idag och åt ytterligare ett minipåskbord :) Vi pratade och hade det jättemysigt.

Petrus underhöll pluttis-Hanna med såpbubble-show, Emil "bar mig på axlarna" (alltså, att SPRINGA på tå med bresade ben -medan Gudsonen stuckit in huvudet mellan benen på en och sätter iväg i en jääädra fart.. ain't no damn piece of cake!) medan vi båda vrålade våra bästa Tarzan-vrål. Hanna fick hoppa jämfota på min mage tills jag nästan dog, Emil & Petrus åt upp mormor&morfar med Vasstandar (har man inte sett "Landet för längesedan" ska man skjutas på fläcken, för det är banne mig kult att veta vad en Långhals, Vasstand osv är!) i plast, det badades, Hanna visade mig att hon minnsann både kan tvätta nävarna och jaga tandtroll helt på egen hand, och sen avslutades kvällen med mycket gos och fruktsoppa.


... Jag älskar dom där ungarna, fy så goa de är!

Nej nu ska jag sova. Imorn kastar jag mig hem till päronen IGEN (haha, de lär strypa mig snart så mycket som jag våldgästat dom den här veckan) och då behöver jag några timmars sömn på nacken.

Nighty!

Såhär snygg var jag på påskafton :) Krull au naturell Debbie

Kommentarer
Postat av: Alexander

Jätte fin bloggdesign! :) Allt bra annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback