HALLELUJAH

oh my gosh!

Alltså.. BAM BAM BAM BAM! Lyckogrej på lyckogrej nu alltså. Snart dör jag i hjärtinfarkt av alla lyckosmällar! Hela den här veckan börjar ju kännas som typ julafton? Och jag är helt... för att citera söta Phoebe ur Friends (jaja, jag vet, jag är nördig):

<-- "You're like Santa Claus... on prozac... in Disney Land... getting laid!"

MWOHAHAHA.


För att förtydliga DAGENS galna lyckosmäll: Min ekomiska skitiga och totalt vidriga sits har nu förändrats, och jag kommer dessutom ÄNTLIGEN kunna betala av en skuld som inte bara flåsat utan dessutom obehagligt dreglat mig i nacken ganska länge!

De andra lyckosmällarna är lite allt möjligt, både smått som stort.

Det här känns helt. wow. Är detta verkligen mitt liv? Jag tror ju på karma, men kan för mitt liv inte förstå vilken helt gudomligt god gärning jag gjort som fått mig att förtjäna en sådan helt underbar tillvaro?

Finns bara ett enda ord som poppar upp i mitt huvud gång på gång at the moment och det är HALLELUJAH!


Nu ska det käkas (haft en otroligt rörig dag fylld av krångel och lyckorus om vartannat, så hela grejjen med att äta föll liksom i glömska höhö) därefter dolas, dansas, studsa som en studsboll och sedan.. Ja vem vet.

WOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO!
Lär ju studsa runt som en studsboll out of control de resterande timmarna av dygnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback