Jordgubbar av guld?

Igår fick jag hem ellospaket no #2! Yippiekayey! Och allting passade, tillochmed baddräkterna! Jag är i chock! En rosa aaaasskön topp, ett mönstrat respektive enfärgat linne, och sen två par rejält utsvängda jeans (ett par svarta och ett par blå).


Idag väcktes jag klockan två av en faster som ville promenera... Urs. Hemskt att min sömn är så rubbad.. nåja. Jag tackade Ja och vi begav oss till en fruktaffär där jag shoppade massor med gottigott. Var dödligt sugen på att köpa jordgubbarna -som uppenbarligen var värda sin vikt i guld.. men lät bli. Kiwi, melon och banan är gott det med! Vi snubblade in en snabbis på myrorna också.. och nu försöker jag ganska lönlöst övertyga mig själv att jag inte alls behöver det där fina soffbordet i mahogny...

Nåja. Idag SKA jag vara produktiv! Jag SKA.

Ps. När solen sken igår passade jag på att ta tiomiljoner egobilder. Ungefär nio-och-enhalvmiljon blev asdåliga... men jag lyckades ta en fin illustration av:

hur duktig jag är på att hinka kaffe



och en fin bild på Charlie när hon solar och är gossugen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback