Påskafton 2010

Vilken underbar underbar påskafton!

Åkte hem till päronen och åt minipåskbord, städade, fikade, hinkade kaffe, pratade tills tungan blödde osv. Lovely. Hann få en snabbis med Jessica på hörnet (HAHAHA, på hur många sätt kan det där INTE misstolkas då?!), hennes lillasyster Kmullsen fick också vara med. Najs najs.

Började smsa med söta Fannybunny och åkte tillsist hem, gjorde mig iordning och gick sedan ut med Fanny och körde natten nykter (!) och det känns lite som att jag har sett ljuset faktiskt. Hade helt underbart roligt, och jag drack inte ens en hel öl under hela kvällen! Dessutom blev det en hel del bilåkande där det pratades lesbiska sexakter, killars otroliga förmåga att krångla eller att ge subtila vinkar, etc.


Underbart underbart och underbart :)


Nu ska jag dock dyka i säng eftersom jag ska upp imorn för att äta ett till minipåskbord, möjligen städa, och defintivt busa med systersönerna. Jag ska pussa sönder tissetatten också när jag ändå är i farten!

GONATT!! :D:D:D:D:D

Ps. Ska definitivt ha mitt galna tantkrull nästa gång jag går ut, å konstiga byxor. Lockade till mig betydligt mer intressanta människor ikväll. Tänk att clownbralls å en ful frilla kan ge en så mycket nöje? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback