Shi

Hah. Shi fick jag för att jag sa att jag inte har tid att tänka på saker som gör mig ledsen.
Igårkväll gick jag ut på en rask promenad (jag hatar raska promenader, HATAR, tempot ökade helt enkelt för att jag kände mig uppsvälld som en spärrballong av stormande känslor) medans jag rökte tills det började bränna i halsen, och sen hann jag inte mer än innanför dörren innan jag bara sjönk ihop på golvet å började grina som en liten unge.

Emotion overload deluxe.

Tisdagen var dock fantastiskt kul. Träffade Fanny, Sofie och Alexandra på en fika som varade i flera timmar. Och vilka samtalsämnen! Ibland är det underbart att sitta och tjattra på samma vis man gjorde i skoltiden, prat om pojkar, sex, alkohol, fester, gamla bekanta osv. Det funkar helt enkelt inte att prata med vem som helst om vad som helst.

Igår träffade jag en gammal vän från folkhögskolan. Det är otroligt vad folk kan hinna vara med om på bara några år! Kändes lite som att lyssna på en härlig story fylld av hollywood moments när hon berättade om de senaste åren!

Och jag har fått en inbjudan till fest ikväll, men känner att jag ska det det lilla lugna efter lördagens äventyr. Istället beger jag mig hem till mina föräldrar för att leka frisör åt mamma! Haha. Pappa kommer närsomhelst och hämtar upp mig nu.


Undrar om någon kommer lura mig idag? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback