Tandkrämskaffeskum.

Har haft en fantastiskt kul dag :)

Vaknade 13:20 av att mobilen pep, och det är ju mina gamla kompishaj från den kristna skolan som står och väntar sen 20min tillbaka på mig vid station. YEHA! Turbo-ur-rullning ur sängen, vatten i håret, tandborste i munnen, dricker en kopp iskallt kaffe från gårdagens bryggande (jättesmaskigt när gammalt skitkallt kaffe blandas med tandkrämsskum - rekommenderas!) allt på en gång SAMTIDIGT som man försöker klä på sig med den enda lediga handen. Debbie the multitasker är ju helt fabulös.

Jag kom iaf äntligen dit, och det är ju helt sanslöst vad annorlunda alla ser ut som vuxna till skillnad från när man kände dom som tonåringsparvel. Ida-snaps-svepardrottningen har jag ju redan träffat två gånger, men det var ju eeeeevigheter sen man såg Fidde! Och hjälp vad underligt och underbart det kändes att bara sitta å prata precis som förr. Älskar när man bara kan slappna av och vara sig själv :) Ida övergav oss iaf vid fyra eller nåt, därefter irrade jag å Fidde omkring i kylan som två blåa ispinnar å fortsatte prata. Kom inte hem förrän efter 22:00 hehe. Och vad mycket vettigt Fidde sa, sög i mig en liknelse han drog för att man inte ska låta sig dras med för mycket i sina tankar så allting skiter sig.. Tankeverksamhet är bra grejjer.


Jahaja, å nu sitter jag bara här. Har slösurfat hela kvällen/natten, för imorgon ska jag städa hade jag tänkt mig. Vill ju kunna bjuda hem mina gymnasiebrudar på fredagskaffe utan att skämmas ihjäl!

Och tillsist insåg jag igår att jag försummat en "gammal" goding-serie, och att det hunnit komma hela två nya säsonger jag helt missat! Är löjligt korta säsonger iof, men man tager vad man får!

Primeval here I come !

Ps. Den där bruden får mig att vilja bleka sönder håret fullständigt. Vilket inte alls funkar då jag hade HELT andra planer som INTE funkar med vitblont hår... urs urs. Jag försöker intala mig att sönderblekt hår aldrig är fint, men min hjärna vill inte lyssna alls :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback