Triumf & Lyckorus

Den här dagen känns väldigt speciell. Av många skäl.

På en punkt känns det som att jag fick en väldigt efterlängtad triumf, på en annan är jag omfamnad av ett varmt och tryggt lyckorus, och på den viktigaste punkten känns det som att jag börjar finna mig själv mer och mer.

Dessutom nådde jag min målvikt idag, känns ganska overkligt, men än är det inte över. Jag vill nå min drömvikt, och jag tänker inte ge upp i första taget.



Igår städade jag hos päronen, idag fikade jag med min op-kompis, och imorn ska jag fika med två gamla vänner från grundskolan, varav en jag inte träffat på vääääldigt länge. Känns jättekul :) och på fredag blir det lite mer umgänge med tjejerna från gymnasie-tiden, och på lördag blir det med största sannolikhet att gå på födelsedagskalas hos en kamrat jag fick på folkhögskolan.

Tänka sig
, jag som trodde att mitt socialliv i den här staden var dött, haha. Härligt att man fortfarande blir glatt överraskad av livet!





Kvällens sound:
Michael Bolton - Go the Distance




I have often dreamed, of a far off place
Where a hero's welcome, would be waiting for me
Where the crowds will cheer, when they see my face
And a voice keeps saying, this is where I'm meant to be

I'll be there someday, I can go the distance

I will find my way, if I can be strong
I know ev'ry mile, will be worth my while
When I go the distance, I'll be right where I belong

Down an unknown road, to embrace my fate
Though that road may wander, it will lead me to you
And a thousand years, would be worth the wait
It might take a lifetime, but somehow I'll see it through

And I won't look back, I can go the distance

And I'll stay on track, no, I won't accept defeat
It's an uphill slope, but I won't lose hope
Till I go the distance, and my journey is complete

But to look beyond the glory is the hardest part

For a hero's strength is measured by his heart

Like a shooting star, I will go the distance

I will search the world, I will face its harms
I don't care how far, I can go the distance
Till I find my hero's welcome, waiting in your arms

I will search the world, I will face its harms

Till I find my hero's welcome, waiting in your arms

Kommentarer
Postat av: otta

Du e så vacker gumman min,e glad för din skull me vikten.Dont give up!Love ya <3

2010-04-08 @ 01:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback