Vandrar på moln.

Jag slutar aldrig förundras över hur jag blir glatt överraskad i livet och starkt motbevisad i mina negativa funderingar. Jag hann bara sitta i mina bittra tankar någon timme igårkväll innan jag blev glad och munter igen. Oh sweet wonderful life. Efter att ha känt i flera år hur allting bara går emot en (även om det egentligen var lite halft en "som man bäddar - får man ligga" sits) så känns det som att vandra på moln numera.

Ekonomin, vänner, självförtroende, stöd, självdisciplin och så mycket mer är bättre än jag nånsin vågat hoppas på. Och jag bara fortsätter att bli glatt överraskad.



Var vaken hela natten eftersom jag satt i telefon, vilket resulterade i att jag sov bort en bit av dagen. Därefter var pappa gullig nog att hjälpa mig hämta hem det där nya soffbordet jag försökte övertyga mig själv om att jag inte skulle köpa. Haha. Och så har jag nästan levt uteslutande på frukt sen igår. Underbara ljuvliga frukt! VARFÖR i hela friden äta godis, glass, saft osv som har fått en syntetisk smaksättning av frukt när man kan sätta tänderna i RIKTIG saftig melon, kiwi eller liknande? Oh yumyum.

Är förvisso lite övertrött idag, men det har varit en bra dag, en dag då jag tänkt på allt som är bra i tillvaron, en dag då jag känt mig allmänt tacksam mot livet, en dag då jag bara gått runt med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback