Geggig gröt

Vaknade i ganska vettig tid imorse, hela lägenheten var (and still frikkin' is) iskall. Mår absolut bättre än i helgen, men frisk är jag inte heller. Första frukosten bestod av kan jang, echinagard, vitlökskapslar osv. Sen gömde jag mig under täcket i hopp om att komma på någon fantastisk idé i form av mat/frukost.. slutade med att jag gjorde lite geggig gröt och sörplade i mig.
Har absolut noll matlust.. Lär leva på torra knäckemackor-diet á la jagorkarfaninte-
gånertillicaochhandlanåt
har jag en känsla av..

Blandade känslor idag, men jag inser mer och mer att jag gjorde rätt. Jag har helt enkelt för mycket i huvudet, för mycket att reda ut, för mycket att bearbeta. Min goda vän Linda sa för inte så längesen till mig att jag borde lugna ner mig, varva ner, sluta vilja ha allt på en och samma gång. Hon hade nog rätt.

Nu ska jag nog koka mig lite kaffe och ta dagens första giftpinne på min balkong, för snart ska jag sluta med pinnarna. Skönt att jag kom till insikt och fick stöd att genomföra det som behövde göras NU och inte efter att jag slutat röka. Det hade ju gått superbra - inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback