Höst

Knepig dag idag. Känt mig både arg och ledsen. Som jag sa till galpal "dumma tillvaro som försöker få en att känna sig misslyckad för att man inte passar inom de trånga samhällsramarna". Vilket idag kändes påtagligt.

Var och hämtade en drös med tomma banankartonger hos Sofie idag så jag kan börja packa lite smått, sen åkte jag hem till föräldrarna och åt av deras mat som vanligt, och utöver det har jag väl mest dragit fötterna efter mig och grubblat alternativt kedjerökt på balkongen.

Jag ser fram emot att bege mig hem till Linn för att se en skitsnuskig skräckfilm och förtära hjärtinfarktstriggande-saker i veckan. Och jag ser fram emot att flytta om snart bara en vecka. Och jag ser fram emot Stockholmstrippen jag ska göra med galpal och bror nångång i höst. Och jag ser fram emot att skaffa en till katt.

I onsdags pratade jag och Mattias, och nu är det över. Och hösten verkar ha kommit.

Life goes on - indeedio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback