Numbness

Och så var man i örebro ännu en gång. Bröderna begav sig för ett tag sedan till banken i lite ärenden och själv är jag inne på min 3e kopp kaffe för att tvinga igång min hjärna. Är även smålycklig över att bror nu lovat bort sin gamla datorstol till mig, så det är en sak mindre jag behöver tänka på att införskaffa till nya lägenheten.

Mår lite bättre idag, tror jag kommit till lite mer insikt eller nåt. Inte för att något blir bättre av det eller så, men att kunna omsätta röriga tankar i en enda mening för mig själv gör att det känns bättre. Jag är rejält tillvriden, mer än jag anade, men att erkänna det och säga det högt till mig själv lindrar faktiskt. Eller bedövar kanske är ett bättre ord för hur det känns. Avtrubbad.

Först sa bror att vi nog skulle åka hem redan på lördag, men nu tycks det inte bli förrän söndag kväll ändå. Får väl se vilket det blir, det är ju han som kör så jag tänker inte lägga mig i. Är skönt att vara här istället för hemma iaf. Skönt å bli satt i arbete å ha långa knasiga diskussioner som får mig att tänka på annat.

Nu tänker jag ta mig en cigg. Rökte upp nästan två paket igår, ska försöka hålla nere konsumtionen idag, för jag är inte rik nog att skaffa mig cancer ännu.


Jag önskar livet var enklare. Att jag var enklare.

Kommentarer
Postat av: Linn

The most wonderful things in life are complicated.

2010-08-20 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback