Raindrops keep fallin' on my hips

Idag klev jag upp, åt knäckebrödsfrukost med melon som efterätt och ringde några samtal jag behövde göra. Nu sitter jag med kaffekopp #2 för dagen och ska värma lite ostpaj med sallad till lunch, därefter måste jag kasta mig i duschen och bege mig till banken och apoteket.

Det regnar och är mulet, och jag har verkligen NOLL lust att bege mig ut.. men livet handlar inte om viljen utan måsten!



Uff...


01:34
Fått allt jag skulle uträttat idag. Storhandlat på apoteket bl.a. (hur ofta får man en LARGE kasse för att bära med sig grejjorna ut från apoteket då?) samt shoppat kaffebryggare med Sofie.

Har också suttit en halv evighet å försökt knåpa ihop en ny bloggdesign vilket inte går bra alls. ARGH. Jag ser verkligen i kors nu av trötthet, så jag kastar in handduken och säger gonatt till herr dumburk tror jag bestämt.

Ps. Jag vill vara flyttad. Jag vill VERKLIGEN vara flyttad. Hela den här månaden känns.. panikartad men seg på samma gång. Allt folk jag vill träffa, alla grejjor jag vill hitta på, alla ställen andra vill att jag ska vara på, allt som veeerkligen måste göras... Suck. Helvetesmånaden skall jag kalla detta tror jag...

Kommentarer
Postat av: LINNNNn

VAD SÖT DU ÄR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback