Brainmoush

Ujj ujj så trött jag är! Blev sömnig redan vid sextiden ikväll men har hinkat kaffe för å hålla ögonen öppna...

Helgen har varit superbra! I fredags gick jag som sagt på zombiewalk (hittar inga bilder nånstans.. suck. Men det dyker väl upp tids nog) och sen ölade jag med Mattias, Simon och Safet. Och i helgen blev jag lite såld på Gudfadern-filmerna. Har halva sista filmen kvar att se och jag lääängtar!

Sitter just nu och försöker planera min vecka. Har två möten, ett läkarbesök, minst en dejt med galpal, en adjö-fika med Fannybunny innan hon reser "hem" igen och soffsittande (läs: se sista snutten av Gudfadern III). Allt detta skall hinnas innan torsdag, för då kidnappar bror Simon med mig till örebro för att agera slavhjälp AB åt honom med hans flyttgrejjande.

Utöver det sitter jag och letar hårfärger.. har insett (/börjat tycka) hur fult och ojämnt håret blev efter blekningen och jag står inte ut. Har använt silverschampot flitigt men det hjälper ju inte.. Har inga cash förrän på onsdag förvisso men det ger mig desto mer tid att leta reda på nåt vettigt att slänga i håret...


ilandsproblem? Vem? Jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback