Blowing in the wind

Har en lustig känsla i magen.

Fått allt gjort som jag skulle idag. Mitt nya abbonemang kickade in, gick till läkarn och fick en ny B12 spruta, galpalade med Linn och impulsfärgade håret. Insåg även stolt att jag väldigt succesfully bytt ut mina skitdumma sena middagar och nästan-mitt-i-natten-mackor till frukt och youghurt.. Känns skönt. Skönt att inte behöva kämpa som en gnu och tvinga mig själv att göra saker, utan att det sitter i bakhuvudet och gör sig självt nästan. Vem sa att man inte kunde lära gamla hundar att sitta?!

Och håret vet jag inte vad fanken jag ska tycka om... Slipper ju se en kyckling i spegeln om mornarna nu iaf.


I övrigt känns det som att allting går framåt nu. Om bara lite mer än två veckor så flyttar jag, och det blir en stor ändring, kommer bli granne med min bestis och skaffa ett till kattskrälle. Hösten överhuvudtaget kommer innehålla en hel del.



Har haft mycket tankar i huvudet idag. Vissa skitdumma, andra asbra, några oroliga och andra lugna. Sitter nu med en kopp kaffe trots att det egentligen är på tok för sent för koffein, men jag kunde inte låta bli.

Kommentarer
Postat av: beztiz

Ifall det är något du oroar dig över eller behöver babbla av dig om så är det bara att prata, det vet du va? Always here with mah big biiig ears fladder fladder <3

2010-08-17 @ 12:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback