Varmt huvud

Urs. Trodde förkylningen var påväg bort, men idag känner jag mig sämre igen :C Har haft en dundrande huvudvärk hela dagen som vägrar försvinna. Blörk.

Igår galpalade jag lite med bestis, struttade runt på stan, hyrde film, gick på Way-operpriced-nes coffeehouse och lunchade samt köpte en ny mössa då storebror Franks lägenhet slukade min gamla. Kvällen avslutades med ett långt politiskt snack på öxnehaga där de röda jagade röster. Var riktigt kul faktiskt, jag som spyr på politik haha..


Idag ska jag fika lite med idabus och senare möta Linn och vinka adjö till Daniel nu när han flyttar. Imorn fyller bestis lillvuxen och då ska vi relaxa på rosenlund och gotta oss :D

Kommentarer
Postat av: FIII

Du är så sött på alla dina bilder =)

Hoppas det va trevligt på rosenlund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback