En jul för två

Den här julen blev lite annorlunda. Tanken var att Daniel skulle åka iväg med Björn och att jag skulle bege mig hem till syster yster, istället har vi båda varit här hemma eftersom stackars Daniel blev sjuk och jag inte heller kände mig riktigt på topp.

En ganska seg/lugn dag med tv-tittande och enda äventyret varit en tripp ner till affären för att inhandla snus, vitlök och apelsinjuice till karln så han skulle pigga på sig. Dessvärre ligger hela alltet orört i kylen fortfarande.. Men det har inte varit någon dålig dag för det! Daniel har fått sova rejält och mycket och jag själv har passat på att städa och diska och dola och plocka undertin!

Och dagen kommer få ett bra avslut: bror var nyss här med julbordet i matlåde-form åt oss, och en kasse med paket till både mig och Daniel (som sover på soffan atm efter att ha knaprat i sig lite alvedon mot febern). Och sen så ska vi glo på Tomten är far till alla barnen innan dagen är till ända också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback