F-f-frickin' f-f-freezin'

Kom hem ikväll efter mycket krångel. Försenade tåg, missade tåg och ersättningsbuss.. Men tillslut kom jag hem och tillrätta! Åkte bums hem till bestis där jag smaskade i mig kladdmuffins, kaffe och chillade en stund innan jag gick hem.

Igår var jag aningen impulsiv...

 

Imorn ska jag försöka göra bra och vettiga grejjer. På fredag ska jag hem till farbror då han fyller kunglig (öppet hus med snittar och grejjer torde ju vara ett tecken på det?), på lördag ska jag förhoppningsvis klämma en pizza med syster och skvallra värre än hönor i hönshus, och på söndag vankas det mumsig söndagsmiddag hos päronen samt städning as usual.

Och givetvis.. JAG SAKNAR DANIEL! Jävlaskitörebro... Men jag åker dit på onsdag om en vecka igen, och sen får jag ju ta med mig honom ner i dec och behålla honom ända tills nästa år -så jag ska väl inte klaga! Men djupt inom mig önskar jag bara att allt jag vill ska fixa sig. Ett liiiitet julmirakel tack?

Ps. Är ju nästan tropisk värme här i Jönköping om man jämför med Örebro-kylan förresten. Seriöst, fryser näsborrarna ihop av att man snörvlar lite, då är det KALLT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback