Klantig klumpeduns

Haha ja igår alltså.. Fåsenu. Simon som skulle skjutsa mig till tåget var sen. Och jag var sen. Sen glömde jag mobilladdaren. Sen körde Simon fel påväg till station. Sen missade jag tåget. Då åkte vi mot Habo för att köra ikapp. Hinner inte, så vi åker vidare mot Mullsjö. Simon börjar svära eftersom hans GPS lurat in honom på fel sida av spåret. Och efter att vi insett att vi missat tåget även här så körde han mig i ilfart till Falköping där jag fick rusa som en tok och hoppa på tåget jag skulle bytt till där. Sen fick jag sitta jämte en gubbe som spelade gameboy och luktade funky hela vägen till örebro. FUNZIES! Jag är inte klantig alls.

Idag lät Daniel mig somna om och sova (alldeles för länge) medan han pluggade. Han är lite för snäll mog mig ibland tror jag :) sen att han ger mig den bästa julklappen jag kunnat drömma om gör ju inte saken bättre..

Jag är sugen på bullar, varm choklad och filmen Prinsen av Egypten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback