Bösande

För ovanlighetens skull kom jag i säng relativt tidigt igår och vaknade redan vid åtta imorse. Dessutom tycks de glada nyheterna rulla in på löpande band just nu och det bidrar säkert till mer rofylld sömn :)

Lyssnar på musik från Änglarnas Stad och grejjar för fullt här hemma. Har diskat mitt diskberg och hunnit med en hel del annat, men nu är det bara en timme kvar tills jag ska bege mig till tåget så det börjar krypa i skinnet på mig. Herr Skrik & Panik och jag har en tendens att inte komma överens...

Nåja. nu är det dags att återgå till bösandet!


Ps. En assnygg bild på mig iklädd kavaj och skjorta som Linn övertalade mig att köpa häromdan.

I know how to pull of Stilig-looken!

Name's Bond. Debbie-bond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback