Clever

Jag är såååååå smart. Jag har som sagt ANINGEN svårt att hitta min "start knapp".... så jag har inte packat.

Så... Gissa vad jag gör just i detta nu, butter grinig & trött? haha.

Nåja. Är lika bra att jag bara får sova några få timmar. Ska ju bo hos syster och där kan jag ju lova att det är TIGIGA mornar som gäller och TIDIGA nätter. Lär somna ofantligt gott imorgon kväll.

Men det ska faktiskt bli skönt att få komma bort lite, få miljöombyte, och det är alltid trevligt att träffa syskonen jag träffar så sällan, för att inte tala om systersonen Albin. Så sent som i somras var han nästan rädd för mig (för han känner mig ju inte så väl faktiskt), men nu sist vi var där så skulle han busa och kramas hela tiden. Myskille :)


Jag har en så härlig lyckokänsla inom mig. Jag tror februari kommer bli en bra månad :)

Såhär gosig var Charlie tidigare idag :)

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Em

Jag börjar också må rätt bra, fredagskvällens festande tog lite hårt.. :D Nu skall vi ha en toppen månad, eller hur? :D

Postat av: Lexxa

Oh köpte du den där rosa tröjan eller mistar jag mig på bilden? :)

2010-02-08 @ 12:08:12
URL: http://aleksandran.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

åhh hej :D

allt bra med dig då?

2010-02-16 @ 12:17:55
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback