Krax krax krax

Skit och mögel också...

Vaknade upp och insåg snabbt att så fort jag försökte prata så kom det bara ett kraxande läte följt av en dundrande smärta i halsen. Kastade mig dock iväg till tiden jag hade hos sjuksköterskan för viktkoll, blodtryckskoll samt ifyllning av lite papper. Turligt nog sprang jag in i min arbetsterapeut i samma veva och hon bokade om min tid så fort hon hörde mig försöka kraxa fram ett "hej". Sen ställde jag in allt annat jag hade inplanerat idag...

Jag kunde inte svara kassörskan ordentligt när hon började prata med mig, busschauffören hörde inte vad jag ville när jag förtvivlat viftade med pengar och kraxade att jag ville ladda kortet, och när jag var 20m ifrån mitt älskade varma hem så kanar jag på ändan nerför en utomhustrappa och får köldskadad rumpa.

Det enda jag egentligen velat göra idag, är lite idéskapande till min bok. Vet PRECIS vartifrån jag kan hitta skitbra inspiration, problemet är att jag behöver kunna PRATA för denna uppgift. Skitbra.

Nåja. Jag gläds åt min superfina halsduk iaf! :)

Nej nu ska jag bädda ner mig och försöka sova, är heeelt slut...

Ps. Jag tror faktiskt att jag är lite av en idiot. Eller, jag känner mig lite som en idiot rättare sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback