ooh it's a wonderful world

Härlig härlig dag. Försov mig självfallet och fick panikduscha - panikkläpåmig - panikborstagaddarna - paniketc. Tur att lilla Sofie har sånt tålamod! Min värld skulle vara en så mycket gladare plats om fler hade så bra tålamod (jag vet att jag EGENTLIGEN borde önska mig en tillvaro där jag faktiskt kommer upp i tid, men det tänker jag icke göra för att sova är sååååå gottit).

I vilket fall så strävade vi omkring på stan, stannade på två olika caféer, drack kaffe och jag rökte säkert mig till ett par cancerlungor under allt traskande. Men det var en jättehärlig dag! Och så mycket att babbla om :)

Känns härligt att jag börjar återknyta vänskapen med så många här i stan!

Sååå.. fika å prat idag, arbetsterapeut imorn, nap-time på lördag (höhö), och örebro på söndag och en vecka framåt. Därefter vet jag inte vad som händer, men det känns som att jag inte lär få långtråkigt i februari iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback