Tv-serie knarkare

Jag följer 14 olika tv-serier, och det finns ytterligare 10st eller nåt som jag sett färdigt (eftersom de inte sänds längre). Det funkar när man inte har ett jobb eller skola att gå till. Och nu när jag är sjuk och orkeslös (aka; vill inte gå utanför ytterdörren) är det PERFEKT att glo på tv-serier hela dagarna.

Just nu har jag beslutat mig för att se hela Buffy serien, sen kom jag på att den fick en spinoff kallad Angel, så den ska jag också se. Fast heeelt ärligt hade jag hellre velat läsa en bra bok. Synd att jag totalsabbade ekonomin förra månaden så jag inte har råd med livsnödvändiga ting såsom böcker.

Natten ilands-dilemma är huruvida jag ser ut som en tant i ålderkris med mitt självlockiga hår, eller ifall det är snyggt? Eftersom jag inte förstår modet alls nuförtiden känns det som ett mysterium....

Bilder ifrån örebroveckan. Jag & ledsen Albin, bara Jag,
och skitglad morbror Simon och skitglad moster Debbie med skitglad Albin


Ps. Känns som att min sjuka hängighet påverkar min sociala sida. Känns som att jag försummar några av dom bästa. Not good. Får bättra mig! Sjuk eller inte!

Kommentarer
Postat av: F

Dags att bli bättre snart ju! ,-P Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback