Wake me up before you go-go

Happ, förkylningen är på bättringsvägen, halsen blir bara värre och värre dock. Idag tappade jag nästan rösten helt och hållet. FUN TIMES!

Idag åkte jag hem till mami och papi för att umgås, tvätta (älskar att våldsgästa deras tvättstuga en hel dag!) och städa litte granna. Imorn ska jag upp tidigt i ett ärende, därefter hem till mami där även syster yster med lillskruttan kommer vara. Mer umgänge och ytterligare en stunds städning.

Jag hatar min handväska. Jag har aldrig brytt mig om handväskor, och jag förstår inte alls dagens moderiktiga handväskor. Har hittills inte hittat en enda som faller mig i smaken, BUT I NEED ONE! Man kanske skulle besöka myrorna och se ifall dom har ett lite roligare utbud?

oooh.. nu blev jag verkligen skitsugen på att åka runt i secondhand butiker och leta väskor, samt några andra saker... hinner jag en snabbis till myrorna imorn på förmiddagen kanske? HMM.

Nej, nu ska jag suga på en giftpinne och sedan kasta mig i säng. Ska ju upp tidigt som sagt!


Ps. Jag har väääärldens bästa mamma. Hon har stickat en SUPERGOSIG halsduk till mig, och ska senare sticka en matchande mössa. Hur lyckligt lottad är inte jag då?

Kommentarer
Postat av: Äldsta syrran

Har du kollat på Ellos o Tradera? Håller med dig ang handväskor o jag hittade en på Ellos! Jag är ett handväskfreak...

2010-02-23 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback