1 Januari 2010

Ja alltså.. Iof vet jag att skitmånga ligger dunderkalasbakfulla idag, och förmodligen enbart livnär sig på typ pizza under en filt eller liknande... Men jag känner mig inte så mycket bättre. Visserligen är jag inte det minsta bakis, men hela dagen har spenderats i min bäddsoffa och mina ögon har varit klistrade vid dumburken. Jag vet inte all skit jag kollat på idag...

Tog dock en paus i min "väldigt produktiva" start på året och ringde mamma, eftersom jag blev sugen på hennes 50-, 60- och 70-tals historier. Jag tycker det låter skitmysigt att ungdomar passade på att ha fester när de hade föräldrafritt, och att de drack te och åt varma mackor (jag tycker alkohol är trevligt att förtära i sällskap med. Men just.. te och varma mackor låter så oskyldigt och gulligt haha). Och att killarna skulle ta initiativ medan tjejerna mest bara skulle fladdra med ögonfransarna och hoppas på det bästa låter kul. Bio och att gå ut och dansa låter inte heller helt fel, bättre än att få ett hårt nyp i arslet när man försöker beställa en öl i baren liksom... Synd att då och nu ska vara så svart och vitt, gråtonat är mer min melodi.

Ahh.. jag är nog en gammal själ.


Ujujuj. Nu ska jag koka mig en kopp kaffe och läsa igenom allt jag skrivit på boken hittils. Vore jättenajs att få lite skrivet ikväll. ADJÖKEN :)

Ps. Igår tyckte mamma synd om mig för att jag spenderade nyår ensam, så jag skojjade lite med henne och sa att jag skulle ha en telefondejt. Idag när jag ringde så frågade hon "Hur gick det med telefonsexet igår?" varpå jag håller på att smälla av. Det värsta av allt var att hon var grovallvarlig. Hon hade tydligen hört fel dagen innan... inte konstigt att hon lät så underlig när vi lade på igår!

Kommentarer
Postat av: Em

Hahahaha! Det är ju då du helt allvarligt skulle svarat: Jo tack! Jag fick orgasm tre gånger ,så det var rätt lyckad.. ;D

Postat av: Em

Sv: Jodå, jag har körkort, men jag hatar att köra bil, så jag brukar ljuga och säga att jag inte har. :D //Vad gulligt av din pappa! Om han hade haft många fruar så kanske han hade behövt många hattar? :D

2010-01-02 @ 19:19:25
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback