Change of plans

Happ happ. Mami o papi har blivit sjuka, och jag själv har fått rejält halsont. Äldsta systern med familj hade tydligen också dragit på sig nåt, så det blir inget örebro på min födelsedag. Det får bli en annan gång som jag förstått det.

Däremot blir det kanske kinamat o världens bästa lösning angående tårtan på min b-day. För jag hatar prinsesstårta (sockerkaks-äckel-tårtor överhuvudtaget), och mamma ogillar moussé-tårtor (vilket var vad jag föreslog). Så vi kom överens om en vienetta-glasstårta :D

Hoppas bara att både dom å jag är tillräckligt pigga tills den 9e eller 10e... Aaaannars kör jag som på nyår. Firar ensam i min lägenhet. Har halva den där vinflaskan kvar.

Urs så långtråkigt jag har det. Försöker komma på något kul att göra...


Ps. Blev sugen på labret igen. Typ att ha en väldigt liten diskret smycke med en kristall.. haha. Velig är det mildaste man kan kalla mig. Vi får väl se ifall jag får en lajbans-impuls nästa gång jag har pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback