Får man gå och lägga sig nu? :)

Har haft en väldigt fartfylld dag. Blev väckt och upphämtad av syster för att åka till blomsterlandet och sedan luncha. Blev en hel del trevligt prat också, härligt härligt. Och jag tänkte att eftersom jag ändå kommit ut ur hemmets trygga vrå så kunde jag ju lika gärna fortsätta. Så iväg till A6 för att hitta en födelsedagspresent till äldsta systerns son som vi ska gratta på lördag (åker upp till örebro över dagen). Men presenten jag skulle köpa fanns inte, så jag blev tvungen att köpa en annan.

Sen tänkte jag att "äh, va fanken. Jag köper mig ett par byxor! Jag är trött på att ha pösiga byxor varenda dag" men till min förtvivlan visar det sig att jag är mellan storlekar just nu. Och nej, det var inte bara i en affär, eller ett par slags byxor. Efter 2 timmar gav jag upp. Storlek 44 sitter helt okej över låren, men det får plats en tredje skinka i rumpdelen, och glipan som blev vid magen var ju tillräckligt för att jag skulle kunna använda dom som preggo-braller. Storlek 42 satt perfekt över magen, och nästan perfekt över rumpan... men jag kan inte röra på benen. JIPPIE. No nya bralls för min del märker jag...

Traskade vidare till IKEA och tänkte att nu banne mig ska jag pina mig igenom affären från helvetet (åh, jag gillar verkligen SAKERNA från ikea. Men affären... alla gångar... alla människor... AAAAAAAAH) och köpa hem de där efterlängtade förvaringslådorna.

SURPRISE SURPRISE! Fel-leverans. Dom har inte rätt storlek hemma. Detta konstaterade söta lill-stora ikea-anställda pojken med Hallelujah kors om halsen efter att ha grävt sig igenom tonvis med ihoppackade förvaringsboxar och många telefonsamtal. Men eftersom han var så himla trevlig och verkligen verkade ledsen för att han inte kunde hjälpa mig så förlåter jag ikea och återvänder dit en annan gång helt enkelt.

Men jag är inte bitter, för smyckesaffärerna har ju tokrabbater och därför kunde jag muntra upp mig själv genom att köpa en dödligt snygg ring och nya fjäder-örhängen (YAAAY!).


Dock så har min kropp betett sig helnipprigt hela dagen. Först började axlarna värka, sedan låste sig nacken. Lagom tills jag kom hem vid åttatiden ikväll så hade jag råkat sträcka nacken ett flertal gånger, höfterna "klickade" (det där gör mig förövrigt ganska orolig...) och mina gamla hopparknän hade hunnit jävlas med mig 4ggr. VAD I HELA? Kroppen har känts så toppen sedan jag gick ner i vikt, och nu på en enda dag så känns det värre än någonsin? Nåja, ska kasta mig i säng och jag slår vad om att kroppen är i toppform imorgon. Allt den behöver är en god natts sömn (blev inte sådär skitbra med sömnen igår.. hade en del i huvudet som sagt...)

Men förkylningen känns SÅÅÅ mycket bättre. Mår jag lika bra imorn så tror jag bestämt att jag kastar mig ut och umgås lite trots allt :)


Ps. Försökte ta bild på örhängena när jag hade dom på mig... men gav tillslut upp eftersom det blev uteslutande 400 stycken miffo-bilder. Spana in Giraff-Debbie! Sexier then evuur?

Jag undrar om brevbäraren som körde rutten 1987 kanske var en alien....

Kommentarer
Postat av: Em

Sexig, kvinnlig bild!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback