Minnet sviker

Har varit skitsugen på att skaffa en labret i över en vecka nu. Letat smycken på internet och grejjer för fullt. Sen började jag photoshoppa dit labretpiercingar på bilder av mig, varpå suget försvann HELT. "Vad underligt. Det var ju så snyggt när jag var 14 år..." började jag tänka, varpå jag letar reda på gamla bilder av min hemgjorda labret jag hade någon vecka som 14 åring. och haha.

Sönderfärgat hår á la svinto, och med en öm hemgjord piercing..
nej inte fanken vare speciellt snyggt då heller.



Och ibland undrar jag ifall jag varit vackrare med bruna ögon...
Mina naturliga                                    Djupa bruna



Nä. Jag tror jag bara ska digga mig som jag är ;D



Kommentarer
Postat av: Em

Du har otroligt fin ögonfärg som du har. Men piercingar gillar jag. Tror jag skall skaffa mig en som ingen vet om, nu låter det som någon typ intim-piercing, men jag menar inte så, men en ring i näsan passar sig inte riktigt i min ålder... ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback